Există oameni în viața noastră care sunt speciali. Iar ”speciali” e un cuvânt mult prea mic pentru a îi descrie cu adevărat.
Sunt acolo, mereu parte din tine și totuși de cele mai multe ori departe.
Sunt oamenii pe care îi iubești și știi că nu ai putea să nu o faci. Pentru că ți-au fost alături de când te știi și fără ei, viața ta nu ar ar mai avea această formă pe care o are azi. Sunt oglinda vie a sufletului tau și te cunosc mai bine decât te cunoști tu însuți.
Sunt cei cărora nu știi cum să le mulțumești pentru cât sunt de frumoși și pentru cât de mult îți poate schimba ziua un cuvânt de-al lor.Te ajută să crești, la propriu și la figurat; au răbdare cu copilul, calmează adolescenta ca mai apoi să ducă zilnic o luptă cu ”nebuniile” și ”ideile crețe” ale unei ”oarecum” femei.
E greu să găsești și să păstrezi un astfel de om în viața ta. Important e ca atunci când l-ai găsitti să ai grijă de el și să încerci să îi fii și tu alături, ca să nu plece. Asta pentru ca el e soarele acela care te încălezește atunci când îți este frig. Mai mult decât atât, îți oferă mereu posibilitatea să îți explorezi libertatea crezând în tine, știind că mereu o să revii sub razele lui într-o variantă mai bună a propriului tău ”eu”.
Da, astăzi e despre Tine. E un fel de mulțumesc pentru că ai fost și știu că vei fi mereu parte din viața mea. Pentru că mă susții și crezi în mine. Pentru că mi-ai zis că o să sărbătorim Craciunul împreună când mă întorc acasă, chiar dacă va fi luna februarie.Pentru că deși am 21 de ani încă sunt ”copiluț”. Pentru că ești mai mult decât parte din familia mea si mai presus decât un prieten.
Mereu am crezut că e nedrept că nu toți oamenii au o ”T” alâturi . Viața ar fi mai frumoasă daca ar fi așa.
Eu sunt norocoasă că te am pe tine.

P.S. La mulți ani!

P.P.S. E prima dată când îți pot dărui lăcrămioare de ziua ta.

